Zomercursussen 2020

Deze zomer willen wij bij voldoende animo de volgende zomercursussen aanbieden.
Bij over-animo maken wij een wachtlijst of voegen wij een cursus toe.

Een zomercursus is bedoeld voor basisschool leerlingen.
Een cursus bestaat uit 5 vakinhoudelijke lessen gedurende 5 dagen op dezelfde tijd.
Voldoende animo wil zeggen: minimaal 5 leerlingen en maximaal 10 leerlingen.
De prijs van 1 zomercursus is: € 125,- Bij aanmelding voor 2 cursussen krijg je 10% korting.
Opgeven kan door middel van het contactformulier, een e-mail sturen of telefonisch op 06-53971413

Week + data Tijd Cursus Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Groep volgend schooljaar
8:30 - 9:30 A30: CITO Lezen Rekenen Taal / Lezen Rekenen Herhaling + diploma 7, 8
Week 30: 20 t/m 24 juli 10:00 - 11:00 B30: Werkwoordspelling Tegenwoordige tijd Verleden tijd Voltooid deelwoord Bijzondere vormen Herhaling + diploma 6, 7, 8
11:30 - 12:30 C: Rekenen Metriek + breuken Cijferen Verhoudingen + breuken vereenvoudigen Rekenen met breuken Herhaling + diploma 6, 7, 8
8:30 - 9:30 A31: CITO Lezen Rekenen Taal / Lezen Rekenen Herhaling + diploma 7, 8
Week 31: 27 t/m 31
juli
10:00 - 11:00 D: Rekenen Cijferend optellen Cijferend aftrekken Cijferend vermenigvuldigen (tafels herhalen) Cijferend delen (deeltafels) Herhaling + diploma 5, 6, 7
11:30 - 12:30 E: Lezen Strategie begrijpend Samenvatting maken Begrijpend lezen (verwijswoorden, signaal woorden, tekstsoorten) Oefenen CITO lezen Herhaling + diploma 6, 7, 8
8:30 - 9:30 A35: CITO Lezen Rekenen Taal / Lezen Rekenen Herhaling + diploma 7, 8
Week 35: 24 t/m 28 augustus 10:00 - 11:00 B35: Werkwoordspelling Tegenwoordige tijd Verleden tijd Voltooid deelwoord Bijzondere vormen Herhaling + diploma 6, 7, 8
11:30 - 12:30 F: Spelling Klinkers + klankgroepen Klinkers, klankgroepen, woorden met een "d" Klinkt de klinker lang ....... Klinkt de klinker kort ......... Herhaling + diploma 5, 6, 7
Bedankt! Je bericht is verstuurd.
Niet mogelijk om je bericht te sturen. Controleer de fouten en probeer opnieuw a.u.b. .